1400-06-09 10:22
508
0
75947
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان:

"احسان سلامت" به استان گلستان رسید/ تحویل ۳۹ قلم از تجهیزات درمانی ضدکرونایی به دانشگاه علوم پزشکی گلستان

سلمان زاده از تحویل ۳۹ قلم از لوازم و تجهیزات درمانی ضدکرونایی از سوی بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، محمد مهدی سلمان زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: ۳۹ قلم از لوازم و تجهیزات درمانی ضدکرونایی از سوی بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در قالب "پویش مردمی احسان سلامت " به استان گلستان اختصاص و به دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان تحویل گردید. 

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی کشور و هجمه های بیماری کرونا در جامعه، بنیاد احسان نیز به فراخور سعی نمود تا بخشی از نیازهای درمانی بیمارستانهای استان را تامین و تحویل نماید. 

سلمان زاده ادامه داد: این اقلام شامل  تعداد ۳۰ دستگاه کپسول ۵۰ کیلویی، ۲ دستگاه ونتیلاتور و ۷ دستگاه بای پپ است که قرار است به بیمارستان های شهرهای گرگان، آق قلا و کردکوی انتقال و مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان اذعان کرد: ارزش ریالی این اقلام تحویلی به نظام سلامت در این مرحله یک میلیارد و سیصد میلیون تومان است که انشالله با عنایت به خداوند متعال این بیماری هرچه زودتر در سراسر جهان مردم از شرش رهایی یابند و در صورت ادامه این رویه همانند دوره های قبلی این احسان و کمک های مومنانه همچنان ادامه خواهد داشت. 

سلمان زاده در پایان گفت: در اجرای منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری، مشارکت و مساعدت دستگاه‌ها و نهادهای کشور با سازمان نظام سلامت، بنیاد احسان ۵ مرحله رزمایش همدلی و احسان را در استان برگزار نمود که "فاز اول رزمایش احسان" مرحله ششمین توزیع بسته های معیشتی و نیز بسته های لوازم التحریر  در قالب "مشق احسان" عنقریبا توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.